גבייה

איך לגבות כסף מלקוחות חייבים ועדיין לשמור על יחסים טובים?

עסקים רבים, בהם השירות נמשך על פני תקופה, מתמודדים עם בעיות גבייה. איך בכל זאת אפשר לעשות זאת בנועם? הנה כמה טיפים:

✔️ קבעו לוח זמנים קבוע לתשלומים

תנו ללקוחות מסמך המפרט את לוח התשלומים הצפויים ואת אופן התשלום. הלקוחות יבינו שזאת מדיניות העסק ויימנעו מאיחורים

✔️ תנו תמריץ לתשלום מראש

הנחה תתמרץ את הלקוח לשלם מראש ובכך למנוע מכם את ההתעסקות בהמשך הדרך

✔️ שלחו בקשות תשלום ולא רק פעם בחודש

לקוחות רגילים לקבל "תזכורת" פעם בחודש… הגדילו את תדירות שליחת דרישות התשלום. הדבר יהווה תמריץ ללקוח לשלם (כיוון שיידע שישמע מכם ממש בקרוב אם לא ישלם)

✔️ הוסיפו אמצעי תשלום

עשו את התשלום קל עבור הלקוחות. ככל שתפתחו ערוצי תשלום רבים יותר כך יהיה קל יותר ללקוח לשלם

✔️ יש לכם לקוח שלא משלם? צרו קשר אישי

לעיתים כל מה שצריך הוא שיחת טלפון אישית והנושא נפתר.

זקוקים לעזרה בגבייה? פנו אלינו ונשמח לסייע

  זקוקים לעזרה? מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע לכם