ניהול זמן

מי מאיתנו לא מתמודד עם סדר יום עמוס, עם המון משימות, מקרים בלתי צפויים וים של טלפונים ומיילים? 
כל בעל עסק מכיר מקרוב את התחושה שפשוט אין מספיק שעות ביום. כדי להצליח בכל זאת להיות יעילים ואפקטיביים עלינו לנהל את הזמן בצורה נכונה וטובה.

הכירו את חוק ה- 2 דקות!

כדי להתמודד עם המשימות היומיות הדחופות שלכם בצורה טובה – עשו שימוש בחוק ה-2 דקות.

אם מדובר במשימה שאתם יכולים לסיים אותה תוך 2 דקות – עשו אותה עכשיו! אם מדובר במשימה שאורכת יותר זמן, הכניסו אותה לרשימת המטלות שלכם ובצעו אותה לפי הדחיפות

אם אתם רוצים להספיק יותר – תכינו רשימה!
רשימה יוצרת בהירות מחשבתית וזאת יוצרת את היכולת לתעדף משימות ולעבוד לפי דחיפויות וחשיבות.

ומה לגבי המיילים?

כדי לייעל את הטיפול במיילים פתחו וקראו רק מיילים שאתם מסוגלים לטפל בהם באותו רגע! אם אתם יודעים שאתם לא יכולים לטפל במייל, סמנו אותו וקראו אותו רק כאשר יש לכם זמן. כך תחסכו זמן קריאה כפול.

בהצלחה!

  זקוקים לעזרה? מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע לכם