מטפחים קשר עם הלקוחות

שומרים על קשר עם הלקוחות

אתם בעלי עסק קטן, חברה שצומחת או עצמאיים נותני שירותים… כך או כך אתם בעלי "מועדון לקוחות" להם אתם נותנים שירות.
בעידן הדיגיטלי בו ניתן להגיע לכל בעל שירות בלחיצת כפתור, בעידן בו הפרסומות מציפות אותנו והמידע רודף אחרינו ברשתות החברתיות, עלינו להזכיר ללקוחות שלנו להם הם בחרו בנו ולמה כדאי להם להמליץ עלינו הלאה. מילת המפתח היא קשר. עלינו ליצור מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות, לשמור על קשר.

שמירה על קשר עם לקוחות קיימים, תגרום להם לחזור אליכם שוב, תגרום להם להמליץ עליכם למכרים וחברים וכתוצאה מכך תגרום לכם להגדיל את המכירות.

כצעד ראשון נכין את בסיס נתוני הלקוחות שלכם
שומרים על קשר 25%
קובעים אסטרטגיה שתכלול את מטרת הפניה, מינון ואופן הפניה
שומרים על קשר 50%
מתחילים לשמור על קשר עם הלקוחות ומתחילים להנות מהפרות
שומרים על קשר 100%

רוצים להוביל גם בתחום הזה?