שאלות נפוצות

אנחנו יודעים שיש לך שאלות בנוגע לשירותים שלנו.
תוכלו למצוא כאן את השאלות הנפוצות ביותר ואת התשובות המפורטות להן.

העבודה עם WeDoAll

השירותים שלנו מתאימים לחברות בצמיחה, לעסקים מתפתחים ולעצמאיים שזקוקים לאיזון בין העבודה לבין החיים הפרטיים. הצוות שלנו מוכשר לביצוע משימות שוטפות שיוכלו לסייע לכם במשימה.

הכוונה היא לשירות שניתן מרחוק. בעידן של היום יש לנו את היכולת לרתום את הטכנולוגיה לטובתנו. שירות מרחוק מעניק לכם גמישות, התאמה אישית, חסכון בעלות עובד, חסכון של יחסי עובד מעביד והכרה כהוצאה מוכרת למס הכנסה.

לעיתים העסקת עובד בעסק היא הכרחית. אבל ישנם מקרים בהם העסקה של עובד במשרה חלקית או מלאה אינה מוצדקת. WeDoAll מאפשרת לכם להעסיק עובד על פי שעות ועל פי הצריכה האמיתית שלכם. אצלנו בעסק אין ימי מחלה, אין ימי חופשה ואין אותיות קטנות – אתם משלמים על מה שאתם צריכים. 

מקימות WeDoAll בעלות ניסיון רב שנים בייעוץ לארגונים גדולים, בכתיבת תוכן שיווקי, בניהול עמודי פייסבוק גדולים ועוד.
תוכל לקרוא עלינו עוד כאן וגם בדף השירותים.

בהחלט. עובדות WeDoAll מכירות את בעלי העסקים והם מכירים אותן. תוכלו לתקשר עם העובדת שלכם באמצעות שיחה, הודעה כתובה, הודעה קולית או במייל – איך שנוח לכם.

פשוט מאוד- אנחנו מודדות את הזמן. כיוון שהתשלום הוא עבור שעות אנחנו מודדות כמה זמן לוקח כל דבר. כל דקה עליה את משלם מנוצלת בתוך החבילה החודשית.
בסוף כל חודש תקבל דוח המפרט את הפעולות שעשינו בחודש שחלף.

צור קשר

ההחלטה לקחת שירותי אדמינסטרציה וניהול אישי היא החלטה חשובה! 
אנחנו כאן כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה. מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה או עניין, נעמי וגלית
 info@wedo-all.co.il